Kebmans blogg

SMPTE-synkronisering på GitHub

Posted in Data, Filmredigering, Internett, Programmering, Programvare, Scripting, Teknologi, Video by kebman on 13/05/2013

Endelig har jeg oppdaget GitHub og lagt ut mitt første prosjekt der. Driver på med et videoprosjekt nå, men jeg fikk noen problemer med SMPTE-koder (tidskoder for video) som ikke stemte med hverandre da jeg logget. Først sjekket jeg ut noen programmer, men de dugde ikke, så da bare satte jeg i gang å lage min egen kode.

Sjekk det ut her: https://github.com/kebman/Simple-SMPTE-class-in-PHP

Legg igjen en kommentar

